Най-мащабното спортно събитие в България за 2020 г. – Световната купа по ски алпийски дисциплини (жени) в Банско (24-26 януари), е било наблюдавано по телевизиите в цял свят от 124 млн. зрители.
Това сочат данните на компанията Инфронт за медийното покритие на СК Банско 2020. Според фирмата, осигуряваща тв сигнала от Световната купа, близо 142 часа е продължителността на излъчванията на стартовете на дамите под връх Тодорка в целия свят. Тези данни показват, че това е най-голямата позитивна реклама за България за годината.
Телевизионните канали излъчвали стартовете у нас са 93, като 22 от тях са на паневропейския спортен канал Евроспорт. Световната купа в Банско е излъчвана пряко и на запис в 19 европейски държави, както и в САЩ, Канада и Китай.
Само в България стартовете са били наблюдавани от 7,24 млн. души. Страната ни е на първо място по зрители по време на официалната тренировка на 23 януари – 1,23 млн. души. Най-голям е бил интересът към състезанията от Италия, където зрителите за трите дни са 42,14 млн. души. На второ място е Германия с 21 млн. души, а трета е Франция с 9,54 млн. души. В топ 10 са още Словакия - 9,08 млн. души, Австрия - 8,94 млн. души, България - 7,24 млн. души, Швейцария - 6,94 млн. души, Швеция – 6,67 млн. души, Чехия – 4,9 млн. души и Словения - 2,05 млн. души. Най-многобройна тв аудитория е събрало спускането на 25 януари – общо 53,49 млн. души. То бе спечелено от Елена Куртони (Ит). Втора остана Марта Басино (Ит), а трета Федерика Бриньоне (Ит) , която в края на сезона триумфира за първи път с голямата световна купа.