Волейболен клуб ЦСКА се насочи към световния връх. Червените си поставиха амбициозната задача да станат най-подкрепяният волейболен клуб в света в социалната мрежа Facebook.
Сред рекордьорите до момента са няколко полски и бразилски клуба. СКРА Белхатов скоро мина внушителната цифра от 75 хиляди последователи, докато световният клубен шампион Тренто има 15 хиляди фенове в мрежата.
В момента ЦСКА е с 1524 почитатели във фен страницата си във Facebook. Още в първия месец след създаването на страницата, червените се превърнаха в номер едно в българския волейбол.
"За нас това е голямо предизвикателство, но вярваме, че с постоянство ще успеем да го постигнем. Кампанията "100 сърца за ЦСКА" доказа, че имаме огромна обществена подкрепа. Би било впечатляващо, ако сме на първо място в света, нали? Знаем, че можем да го направим, защото има хиляди хора, които живеят с ЦСКА в сърцата си или обичат волейбола", казаха от клуба.
"Фен страницата ни във Facebook и официалният ни сайт www.cskavolley.org ни дават възможност да сме близо до привържениците ни. Виждаме мненията и съветите им, а в същото време посланията ни стигат директно до тях, без да се преиначават".
Сред рекордьорите до момента са няколко полски и бразилски клуба. СКРА Белхатов скоро мина внушителната цифра от 75 хиляди последователи, докато световният клубен шампион Тренто има 15 хиляди фенове в мрежата.
В момента ЦСКА е с 1524 почитатели във фен страницата си във Facebook. Още в първия месец след създаването на страницата, червените се превърнаха в номер едно в българския волейбол.
"За нас това е голямо предизвикателство, но вярваме, че с постоянство ще успеем да го постигнем. Кампанията "100 сърца за ЦСКА" доказа, че имаме огромна обществена подкрепа. Би било впечатляващо, ако сме на първо място в света, нали? Знаем, че можем да го направим, защото има хиляди хора, които живеят с ЦСКА в сърцата си или обичат волейбола", казаха от клуба.
"Фен страницата ни във Facebook и официалният ни сайт www.cskavolley.org ни дават възможност да сме близо до привържениците ни. Виждаме мненията и съветите им, а в същото време посланията ни стигат директно до тях, без да се преиначават".