Волейболен клуб ЦСКА пуска в продажба карта за отстъпки „100 сърца за ЦСКА“ в различни търговски вериги в цялата страна като продължение на кампанията „100 сърца за ЦСКА“. Картата ще гарантира реални намаления до 35% при покупка на продукти или услуги. Те са осигурени от 40 компании-партньори на ЦСКА и ще се предлагат в общо около 200 търговски обекта. Сред тях са вериги за бързо хранене, бензиностанции, магазини за спортни стоки и електроника, книжарници, езикова школа, автошкола и др. Картата струва 50 лв. и важи до 5 януари 2015 година.
„Започнахме през миналата година инициативата „100 сърца за ЦСКА“. Осъзнахме, че зад нас стоят много фенове, хора и компании, които ни подкрепят, и затова се чувстваме морално задължени към тях да продължим напред. С картата „100 сърца за ЦСКА“ създадохме един маркетингов продукт, който няма аналог у нас. Тази карта е нашият нов самостоятелен и независим начин за самоиздръжка и развитие на клуба. Ще продължим да работим в тази насока, защото смятаме, че това е верният път към спасението и развитието не само на нашия клуб, но и за създаването на стабилни основи за българския волейбол“ – заяви изпълнителният директор на клуба Александър Попов.
Той акцентира върху това, че ако се възползват от предложените отстъпки, привържениците бързо ще си върнат средствата за покупката на картата.
„Това е нашата печеливша формула, която облагодетелства и трите страни. Привържениците получават големи и реални отстъпки за стоки и услуги от ежедневието. Компаниите привличат клиенти и се обвързват с най-успешния спорт в България. А ЦСКА като клуб си осигурява много важни средства за развитието на детско-юношеската школа и представителните си отбори”, добави Попов. Той обясни, че се работи по привличането на още партньори.
Картата ще се продава в сайта на ЦСКА (www.cskavolley.org), както и в спортния магазин в зала „Васил Симов“, в търговската мрежа на ProMarket и Net1 в София. От клуба са осигурили безплатна доставка на картата в цяла България, благодарение на фирмата за куриерски услуги Rapido.
Пълният списък на компаниите и подробности за възможностите на картата са публикувани в сайта на ВК ЦСКА. Картата ще дава и 50% намаление на цените на билетите за всички домакински мачове на ВК ЦСКА през новия сезон в зала „Васил Симов“.
Националът Теодор Тодоров подкрепи новия етап в кампанията. „Аз съм от ЦСКА, обичам ЦСКА, благодарен съм на ЦСКА и помагам на ЦСКА. Подкрепям инициативата и дано да има успех”, каза централният блокировач.
В рамките на кампанията „100 сърца за ЦСКА“ волейболен клуб ЦСКА организира верига юношески турнири „100 сърца за ЦСКА“ в партньорство с водещи компании. Първият турнир за юноши и девойки до 17 години ще бъде за купата на хранителни магазини ProMarket и ще се проведе на 12 и 13 октомври в зала „Васил Симов“. В него ще вземат участие отборите на ЦСКА, Славия и Левски.
„Бизнесът и икономиката на България са в тежко положение. Ние като фирма изпитваме затруднения, но помагаме и ще помагаме там, където има морал, история, фенове и деца. В ЦСКА се опитват да направят нещо ново като продукт - не само картата. Затова аз и моите приятели и партньори ще направим всичко по силите си, за да успеят”, заяви собственикът на ProMarket Митко Самоковски.