Гостуването на Берое е от изключителна важност за Левски. При успех шампионите ще съхранят шансовете си за участие в следващото издание на Лига Европа. При провал срещу заралии обаче, сините освен, че ще загубят бъдещи приходи от евротурнирите, ще трябва да се разделят със сериозна сума и от рекламодателите си. Така клубът ще понесе нов тежък финансов удар.
Според запознати сините ще получат с 20 процента по-малко от основния си спонсор, ако през лятото не гастролират в Европа. Преди месец и половина тимът удължи с още година контракта с главния си рекламодател „М-Тел". Тогава изпълнителният директор на шампионите Константин Баждеков призна, че най-сериозните промени в контракта, който бе подписан в условия на световната финансова криза, са свързани с бонусите, които тимът ще получи при постигането на различни успехи. Неучастието в евротурнирите обаче на практика ще означава, че Левски ще остане без най-големите премии.
От „Герена" признаха, че спонсорските договори на тима покриват голяма част от месечните им разноски. Според отчетите на Левски клубът прибира малко над 1,5 милиона лева на сезон от спонсори. През следващото първенство обаче сумата ще бъде значително по-малка, което ще утежни ситуацията на сините. В момента финансовата криза в тима не е тайна. На няколко пъти дори се налагаше спортният директор Георги Иванов-Гонзо от собствения си джоб да покрива част от текущите разходи на шампионите.
"Тема Спорт"