1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Уилямс вече гледа към сезон 2011

Уилямс вече гледа към сезон 2011

Williams ще фокусира всички свои усилия върху развитието на автомобила за сезон 2011. Последният ъпдейт за FW32 вече е завършен, като промените са предвидени за Гран при на Сингапур.

Уилямс вече гледа към сезон 2011

Williams ще фокусира всички свои усилия върху развитието на автомобила за сезон 2011. Последният ъпдейт за FW32 вече е завършен, като промените са предвидени за Гран при на Сингапур.

Базираният в Гроув тим не стартира добре сезона, но постепенно вдигна оборотите и Барикело започна регулярно да печели точки, след което и новакът Хюлкенберг се активизира. Двамата обаче до голяма степен ще трябва да разчитат на тази техника, с която разполагат в момента, до края на сезона, тъй като единствената промяна по FW32 ще бъде за Гран при на Сингапур и всички усилия на тима ще бъдат насочени към неговия наследник.

„Имаме само още един ъпгрейд за Гран при на Сингапур. Вече приключихме работата по него във въздушния тунел“, обяснява техническият директор Сам Майкъл за Autospor

„Елементите са проектирани от аеродинамична гледна точка, остава да минат през етапа на механично оформяне и производство. Що се отнася обаче до приоритетите, всички усилия в сферата на аеродинамиката са насочени към автомобила ни за следващата година.“

През 2011 г. ни очакват нови промени в техническия правилник, като най-съществените засягат именно аеродинамиката – забраната на F-duct и двойните дифузори. Не е за подценяване и фактът, че гумите ще са нови, след като Pirelli ще замени досегашния доставчик Bridgestone. „Това е един напълно различен автомобил“, категоричен е Майкъл. „Всички започваме от белия лист“.

Очаква се догодина Williams най-накрая да използва и KERS. Много е вероятно обаче компанията да заложи на класическия вариант с батерии, а не на опцията с маховик, която бе разработена от дъщерната Williams Hybrid Power и в момента работи под капака на Porsche 911 GT3 R Hybrid.

„Разполагаме и с двете възможности, но ако трябва да съм честен, приоритетът ни е върху тази с батерии. При всяко положение обаче имаме съответния капацитет, за използваме и системата с маховик“, завършва Майкъл, информира auto-motor-und-sport.

Кадилак влиза във Формула 1?

Формула 1 ще има 11-и отбор от 2026-а година, след като организаторите на шампионата одобриха молбата на Кадилак

Ландо Норис: Макс няма слабо място

Британският пилот призна превъзхоството на четирикратния световен шампион

Хелмут Марко нападна Серхио Перес след Лас Вегас

Съветникът на Ред Бул не е доволен от представянето на мексиканеца

Верстапен: Не съм и мечтал за 4 титли

Световният шампион във Формула 1 коментира триумфа си

Вижте всички шампиони във Формула 1

Световните шампиони във Формула 1 през годините

Верстапен с четвърта поредна титла във Формула 1 (ВИДЕО)

Макс Верстапен си гарантира четвъртата си поредна световна титла във Формула 1, след като завърши на петата позиция в надпреварата за Гран При на Лас Вегас

Ръсел грабна полпозишъна във Вегас с летяща обиколка

Британецът пребори Сайнц с по-малко от една десета

Норис: Не бях готов да се боря за титлата този сезон

Британецът в един момент беше реален претендент за първото място

Отборите във Формула 1 нападнаха Ауди

Немският концерн официално ще станат част от решетката през 2026г.