1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Крайно класиране на пилотите през сезон 2008

Крайно класиране на пилотите през сезон 2008

Крайно класиране на пилотите през сезон 2008

Крайно класиране на пилотите през сезон 2008
Крайно класиране на пилотите през сезон 2008

1. Люис Хамилтън (Вбр, Макларън) 94
2. Фелипе Маса ( Браз, Ферари) 87
3. Роберт Кубица (Пол, БМВ) 75
4. Кими Райконен (Ферари) 69
5. Ник Хайдфелд (Гер, БМВ) 60
6. Фернандо Алонсо (Исп, Рено) 53
7. Хейки Ковалайнен (Исп, Макларън) 51
8. Себастиан Фетел (гер, Торо Росо) 30
9. Ярно Трули (Ит, Тойота) 30
10. Тимо Глок (Гер, Тойота) 22
1. Марк Уебър (Авл, Ред Бул) 21
12. Нелсон Пикет (Браз, Рено) 19
13. Нико Розберг (Гер, Уилямс) 17
14. Рубенс Барикело (Браз, Хонда) 11
15. Казуки Накаджима (Яп, Уилямс) 9
16. Дейвид Култард (Вбр, Ред Бул) 8
17. Себастиен Бурде (Фр, Торо Росо) 4
18. Дженсън Бътън (Вбр, Хонда) 3
19. Адриан Сутил (Гер, Форс Индия) 0
20. Антъни Дейвидсън (Вбр, Супер Агури) 0
21. Джанкарло Фисикела (Ит, Форс Индия) 0
22. Такума Сато (Яп, Супер Агури) 0
Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите