1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Календар на състезанията за сезон 2009

Календар на състезанията за сезон 2009

Календар на състезанията за сезон 2009

Календар на състезанията за сезон 2009
 Днес бе обявен календарът на състезанията във Формула 1 за сезон 2009, съобщава официалният сайт на f1.com.



29.03.2009 Гран При на Австралия (Мелбърн)

05.04.2009 Гран При на Малайзия (Сепанг)

19.04.2009 Гран При на Бахрейн (Сахир)

10.05.2009 Гран При на Испания (Барселона)

24.05.2009 Гран При на Монако (Монте Карло)

07.06.2009 Гран При на Турция (Истанбул)

21.06.2009 Гран При на Великобритания (Силвърстоун)

12.07.2009 Гран При на Германия (Нюрбургринг)

26.07.2009 Гран При на Унгария (Будапеща)

23.08.2009 Гран При на Европа (Валенсия)

30.08.2009 Гран При на Белгия (Спа)

13.09.2009 Гран При на Италия (Монца)

27.09.2009 Гран При на Сингапур (Сингапур)

11.10.2009 Гран При на Япония (Сузука)

18.10.2009 Гран При на Китай (Шанхай)

01.11.2009 Гран При на Бразилия (Сао Пауло)

15.11.2009 Гран При на ОАЕ (Абу Даби)
 
Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите