Новият портал на ЦСКА - www.cska.bg - стартира на 16 ноември за мача с Левски. Той заменя досегашния сайт на клуба. Ще има екстри за всички привърженици на ЦСКА. Това е поредната крачка към модернизация на развитие на клуба от гледна точка на маркетинга, съобщи на пресконференция днес изпълнителният директор Александър Тодоров.
Ще бъдат раздадени 10 000 клубни карти заедно с билетите. В края на годината пък ще се разиграе томбола за лек автомобил измежду всички картодържатели, разкри клубният началник.
„Идеята на портала е всеки привърженик да има такава карта и да пазарува при някой от многото партньори. Всеки път, когато се пазарува с тази карта, клубът печели комисионна от това нещо, а част от парите се връщат на картодържателя, с които той може да пазарува билети за мачове и фенартикули на ЦСКА. До момента има сключени договори с около 30 търговци, като всеки месец бройката ще се увеличава с поне 3-4 фирми. Говорим за големите вериги в България. Идеята е до 1 година да сме запълнили абсолютно всички сектори – бързо хранене, бензин и всичко останали“, казаха от клуба.
Освен 10 000 карти, които ще бъдат раздадени, такива ще бъдат пуснати и в продажба. Те ще бъдат спонсорирани от клуба. Цената на картата е 10 лева, но тя ще бъде заредна също с толкова и с тези пари ще може да се пазарува.
„Очакваният приход на година от тази дейност е между 300 000 и 1 000 000 лв. Това са песимистичен и оптимистичен вариант. Реалността зависи от феновете“, посочи Александър Тодоров.