Нова система за продажба на билети обмислят в Левски от следващия сезон. Обсъждат се няколко варианта, като на този етап пречка е неяснотата кога ще бъде пуснат в експлоатация сектор А. Западната трибуна ще приема зрители през новото първенство, но все още не се знае пусковата дата на експлоатация.
Възможно е това да се случи на 11 октомври, когато Левски ще е домакин на Юргорден в приятелския мач, отбелязващ 50 години от първото участие на сините в евротурнирите. Затова от „Герена" все още не знаят кога ще калкулират цените на новите сезонни билети. Много от запалянковците искат да си купят абонаментна карта за новия сектор, но тъй като Левски не може да им продаде пакет за мачовете още от първия кръг, вероятно ще се правят две кампании на продажби. Една от идеите е да се пуснат полусе-зонни карти за секторите В и Г за есента и за А, В и Г за пролетта. Естествено, че желаещите да бъдат абонати за цялото първенство за В и Г ще могат да си купят карти, но не е ясно дали ще могат след доплащане да се прехвърлят на новия сектор А през пролетта.
Усложненията идват от това, че приходите от билети за новата трибуна трябва да постъпват директно при строителите. А Левски от следващата година трябва да започне изплащания към първия изпълнител "Главболгар-строй". Тази компания напусна обекта поради неизпълнения на плащанията на възложителя в упоменатите от договорите срокове. Иво Тонев, който отговаря за финансирането на строителните работи, заяви, че е договорил да започне първите плащания едва в началото на 2016 година. Следващият строител "Автомагистрали" - Шумен, който работи и сега, също разчита да получава пари от продажба на билети.
Интересно е как точно от „Герена" ще разпределят средствата от продажбата на билети и карти, след като парите от пропуските на всяко домакинство на Левски трябва да отиват в две отделни сметки - за сектор А при строителите, а за сектори В и Г в клубната каса. Новата система ще бъде свързана и с продажба на артикули и отстъпки от билети, а също така и предимства при топмачове. Такива през тази пролет бяха домакинският реванш за купата с Лудогорец и финалът в Бургас.
И при двата имаше повишено търсене, а при втория дори клубът се молеше за допълнителни бройки от организатора ПФЛ. Идеята е, който зрител ходи на мачове с ниска котировка, да трупа точки, които ще му носят отстъпки в магазините за артикули и предимство при закупуване на билети за масови мачове. Софтуерът не е скъп и може да бъде пуснат в употреба бързо. Необходимо е да се инсталират и устройства по входовете, които ще отчитат всеки електронен билет и ще трупат точки. Запалянковците, които ходят редовно на мачове в провинцията, ще трупат най-много клубни точки.
Така се прави в много европейски клубове, особено такива, които имат голяма фенска маса и обикновено пълнят трибуните си. Очаква се предложението за въвеждането на системата в Левски да бъде обсъдено на следващото заседание на Управителния съвет, а с въвеждането 6 експлоатация на веригата да се заемат структурите на организираните привърженици.