В деня на двубоя на България със Словения привържениците на националния ни отбор за трети пореден път ще имат възможност да се възползват от новата маркетинговата инициатива на БФС – специалния pop-up магазин непосредствено до сектор Б на стадион „Васил Левски“, изграден съвместно с партньорите на централата от Cauza.
Фен-шопът на „А“ отбора предлага целия асортимент от продукти, които могат да се открият в онлайн платформата bfunion.shop, в това число екипите от новата продуктова гама на Joma– бели (домакински), червени (за гостуване) и черни (вратарски) в мъжки, дамски, детски и бебешки кройки.
Допълнителна екстра за запалянковците е възможността за персонализиране на фланелка с номер и име на място, а освен това магазинът предлага официални мач-програми (от двубоите с Норвегия, Кипър и настоящата), възможност за закупуване на билети, както и напълно нови аксесоари от мърчандайз линията на българския национален отбор – ключодържатели, шалове за мача и бейзболни шапки със светещо лого.