Ювентус е най-скъпата футболна марка в Италия, сочи ново изследване на Brand Finance.
Байерн Мюнхен е най-скъпата футболна марка в света, а в топ 10 няма отбори от Италия. В класацията за 2014 година шампионът на Италия заема 13-о място и запазва миналогодишната си позиция.
Цената на марката Ювентус се оценява на 247 млн. долара в сравнение със 180 млн. долара миналата година.
Милан пада с 4 позиции надолу до 14-о място и е оценяван на 236 млн. долара. „Росонерите” бяха оценени на 263 млн. долара миналата година.
Интер за втора поредна година е на 15-о място (152 млн. долара).
Наполи изпада от топ 20 и вече е №21, въпреки че покачва цената си с 20 млн. до 121 млн. долара. Рома се изкачва до 26-о място (108 млн. долара), а Лацио е 44-и (62 млн. долара).
Байерн Мюнхен е най-скъпата футболна марка в света, а в топ 10 няма отбори от Италия. В класацията за 2014 година шампионът на Италия заема 13-о място и запазва миналогодишната си позиция.
Цената на марката Ювентус се оценява на 247 млн. долара в сравнение със 180 млн. долара миналата година.
Милан пада с 4 позиции надолу до 14-о място и е оценяван на 236 млн. долара. „Росонерите” бяха оценени на 263 млн. долара миналата година.
Интер за втора поредна година е на 15-о място (152 млн. долара).
Наполи изпада от топ 20 и вече е №21, въпреки че покачва цената си с 20 млн. до 121 млн. долара. Рома се изкачва до 26-о място (108 млн. долара), а Лацио е 44-и (62 млн. долара).