Запалянковците на Левски правят всичко възможно да подпомогнат клуба и да подобрят поне малко финансовото му състояние. За финала за купата срещу Черно море фенове на сините правят не само трескава организация за хореография. А и събират средства за отбора. Както е известно, играчите и спортно-техническият щаб не са получавали заплати за 2015 година. Те имат уверенията на ръководството, че до дни ще им бъдат изплатени по две месечни възнаграждения. Привържениците обаче също не стоят със скръстени ръце. А тръст "Синя България" поде нова кампания. Целта й е да събере 50 хиляди лева и да поиска от клуба да сложи спонсорски надпис на екипите на играчите само за един мач - срещу Черно море в битката за трофея. А на фланелките вместо името на фирма (в момента отборът играе без лого на фирма на гърдите си), да стои примерно надписът "Левски е любов". Това потвърди и председателят на организацията Васил Колев.
"Следващата ни цел е левскарската общност да стане спонсор на отбора за финала за Купата на България. Ще искаме да сложим някакъв надпис на фланелките, който ние ще изберем. Това ще бъде своеобразна благотворителна акция. Ние ще дадем определена сума, срещу която да ни бъде сложено логото на фланелките само във финала. Ясно е, че в момента Тодор Батков има проблеми да издържа клуба на нивото, на което го е правил. Но тази тема е доста деликатна. Въпреки всичко съм убеден, че бъдещето на Левски е добро, защото това е най-големият клуб", каза Колев. С този ход от организацията целят да подтикнат по-големи спонсори да започнат да рекламират чрез клуба.
"Следващата ни цел е левскарската общност да стане спонсор на отбора за финала за Купата на България. Ще искаме да сложим някакъв надпис на фланелките, който ние ще изберем. Това ще бъде своеобразна благотворителна акция. Ние ще дадем определена сума, срещу която да ни бъде сложено логото на фланелките само във финала. Ясно е, че в момента Тодор Батков има проблеми да издържа клуба на нивото, на което го е правил. Но тази тема е доста деликатна. Въпреки всичко съм убеден, че бъдещето на Левски е добро, защото това е най-големият клуб", каза Колев. С този ход от организацията целят да подтикнат по-големи спонсори да започнат да рекламират чрез клуба.
С пълна сила върви и дарителската кампания "Левски е твой". В нея всеки запалянко може даде сдобие с акции на сините (най-малкият пакет е 100, а номиналът на една е един лев). До момента от нея в касата на клуба са влезли около половин милион лева. Именно благодарение на тези пари сините успяха да покрият важни плащания, касаещи лиценза. "Левски е твой" продължава до 24 май.
В момента ръководството на клуба прави всичко възможно да намери средства, за да запази тима и през следващия сезон.