На „Герена" очакват сключването на много престижен рекламен контракт - с руския гигант „Газпром". Още през ноември 2010 г. „24 часа" съобщи за контакти между ръководството на „Левски" и един от лидерите на световния енергиен пазар. Руснаците одобриха идеята да рекламират в клуба. До февруари най-вероятно ще се задвижи и това споразумение. Тогава надпис „М-тел" ще стои на фланелките на левскарите, а „Газпром" - на гащетата.
Напук на появили се информации, че основният спонсор на „Левски" ще се оттегли от клуба през 2011 г., вчера от „Герена" обявиха за „24 часа", че ще се случи точно обратното -"М-тел" ще продължи да подпомага финансово „сините" за 13-а поредна година.
„Няма индикации за прекратяване на взаимоотношенията. Дори напротив. Още до края на този месец трябва да подпишем ново споразумение с „М-тел". И двете страни са много доволни от това партньорство", разкри финансовият директор Константин Баждеков.
„Левски" и „М-тел" вървят ръка за ръка от 1998 г. Практиката напоследък е договорът между двете страни да се преподписва всяка година за срок от нови 12 месеца. В направения отчет за 2009 г. бе съобщен приход от 2 533 118 лева от реклами от „М-тел". В договора за 2010 г. с оглед на икономическата криза сумата за директно спонсорство бе свита, но за сметка на това бяха увеличени бонусите при постигане на определени успехи. Това донякъде компенсира и получените средства вероятно отново ще са в рамките на над 2 млн. лева. Сходни се очаква да бъдат и параметрите по новия спонсорски договор.
Напук на появили се информации, че основният спонсор на „Левски" ще се оттегли от клуба през 2011 г., вчера от „Герена" обявиха за „24 часа", че ще се случи точно обратното -"М-тел" ще продължи да подпомага финансово „сините" за 13-а поредна година.
„Няма индикации за прекратяване на взаимоотношенията. Дори напротив. Още до края на този месец трябва да подпишем ново споразумение с „М-тел". И двете страни са много доволни от това партньорство", разкри финансовият директор Константин Баждеков.
„Левски" и „М-тел" вървят ръка за ръка от 1998 г. Практиката напоследък е договорът между двете страни да се преподписва всяка година за срок от нови 12 месеца. В направения отчет за 2009 г. бе съобщен приход от 2 533 118 лева от реклами от „М-тел". В договора за 2010 г. с оглед на икономическата криза сумата за директно спонсорство бе свита, но за сметка на това бяха увеличени бонусите при постигане на определени успехи. Това донякъде компенсира и получените средства вероятно отново ще са в рамките на над 2 млн. лева. Сходни се очаква да бъдат и параметрите по новия спонсорски договор.