Динамиката на футболния бизнес изисква от клубове да бъдат все по-иновативни и по-адаптивни към глобалните тенденциите.
Това е и една от причините Ботев Пловдив да инициира организирането на безплатни онлайн мрежови сесии, по време на които изявени професионалисти от редица футболни клубове в Европа ще споделят своя опит с българските си колеги.
Ще се засегнат теми като маркетинг и брандово развитие, създаване и продажба на спонсорски пакети, оптимизиране на клубни активи, привличане и комуникации с феновете.
Днес се проведе и първата онлайн среща, на която основен гост бе Пол Рийвс, Търговски директор на един от най-старите футболни клубове в света – Шефилд Юнайтед. Пол води Търговския отдел на Шефилд от почти 10 години. Отговаря за реализирането на Клуба в сферите на корпоративните партньорства, маркетинг, брандово и бизнес развитие, корпоративни и ВИП пакети, събития и мачова организация.
От октомври 2022, Пол също така е официален представител за Чемпиъншип в Търговския Комитет на Английската Футболна Лига (EFL).
Срещата беше отворена за представители на всички клубове от Първа Лига и засегна наболели за българския футбол теми, сред които оптимизиране на клубните активи, брандово позициониране, активации с феновете и увеличаване на посещаемостта по стадионите.