Родният букмейкър „Еврофутбол” стана ексклузивен партньор на Българския футболен съюз. Договорът между двете страни е за срок от две години, стана ясно на пресконференция с участието на президента на БФС Борислав Михайлов. Други условия по сътрудничеството не бяха оповестени, като от компанията посочиха, че „всички клаузи са конфиденциални”.
Акцентът в медийната проява, която се състоя на Националния стадион „Васил Левски”, падна върху спонсорството, което компанията ще окаже на българския национален отбор в квалификациите за Европейското първенство през 2016 г. във Франция.
Боби Михайлов каза: „Еврофутбол” отново е наш партньор в условия на тежка икономическа криза, добре е за българския футбол и най-вече за националния отбор. В тази тежка квалификация да ни подпомогнат наистина да успеем да се класираме. Сега два отбора се класират директно, третият в групата играе бараж, имаме по-голям шанс. Надявам се с тази тяхна подкрепа да успеем да се класираме.”
„За нас е изключително важно да спонсорираме БФС и националния отбор в дългия път към Франция. Искаме да пожелаем много късмет на българските футболисти и победа навсякъде”, заявиха от компанията.
В отговор на въпрос за предвиден бонус при класиране на финалите на Стария континент, от „Еврофутбол” уточниха: „На този етап не сме коментирали бонус. Ние ще бъдем много щастливи и горди, ако националите се включат в рекламни кампании. Мисля, че ще бъдат зарадвани нашите фенове. Ние нямаме никакви очаквания за победи. Не го правим за някакви победи. Влизаме, за да дадем пример за едно отговорно поведение в българския бизнес.”