Тодор Славов и Добромир Филипов ще стартират в рали „Барум”, седми кръг от Европейския рали шампионат за тази година. Екипажът на Булбет Рали Тим ще преследва спечелването на трета поредна победа в шампионата на автомобилите с един двигателен мост, което ще им гарантира възможността да се борят за титлата в края на годината.
В чешкото състезание, Славов и Филипов ще се изправят срещу трима от своите конкуренти – водачът във временното класиране Рок Търк (Словения, Пежо 207 R3T), заемащият второто място Джовани Ферняно (Италия, ФИАТ Абарт 500 R3T) и неговия сънародник Стефано Албертини (Рено Клио R3).
Освен в Европейският шампионат, Тодор Славов и Добромир Филипов ще се опитат да донесат и първа победа за България в организираният от медийният гигант Евроспорт шампионат IRC. Българите отново са записани в категорията на автомобилите с един двигателен мост, но ще се изправят срещу много по-сериозна конкуренция. Общо 21 автомобила са записани в класа на българите.
„Въпреки сериозните проблеми, които имахме с осигуряването на средствата за старта в Чехия, ние подготвихме автомобилът добре. Имахме малко трудности с него след повредата, която получихме в планинско „Узана”, но момчетата от техническият екип успяха да се спряват отлично. Конкуренцията в Барум ще е по-силна от тази в България, тъй като тук ще стартира Стефано Албертини, който е един от най-силните пилоти на автомобили с предно предаване в Италия. Той ще бъде основната заплаха за първото място, но вярвам, че ще имаме сили да го победим и да запишем трета победа в нашата кампания” – сподели очакванията си преди старта Тодор Славов.
Рали „Барум” е едно от най-трудните състезания в Европа. Отсечките са силно специфични – много неравни, с превали, а средната скорост е много висока.
„Познаваме етапите, въпреки че организаторите са направили доста промени в маршрута откакто карахме тук през 2009 година. Някои от отсечките ще се карат в обратна на посоката, в която ние се състезавахме по тях. Но определено този вариант на ралито ми харесва повече” – завърши Славов.
Освен екипажът на Булбет Рали Тим, в чешкото рали ще вземе участие и още един роден тандем. На старта в Злин с номер 113 ще застанат Екатерина Стратиева и Еди Сивов (Ситроен С2 R2 Max). Двамата участват в шампионата на Румъния през тази година, но рали „Барум” влиза в тяхната програма.
В петък от 8 до 13 часа, ще се проведе официалната тренировка със състезателните автомобили (шейкдаун) преди старта. Първият етап в състезанието е супер специалната отсечка, която ще се проведе по улиците на Злин. Атрактивният етап започва в 22:15 часа българско време в петъчната вечер.
На следващия ден организаторите са предвидили 8 скоростни етапа. Рали „Барум” завършва в неделя, когато състезателите ще трябва да изминат нови шест отсечки. Цялата състезателна дистанция на чешкото рали е 248,48 километра.
Класиране в Европейският рали шампионат за автомобили с един двигателен мост след 6 от 11 състезаня:
1. Рок Търк (Словения, Пежо 207 R3T) – 134 т. (4 състезания)
2. Джовани Ферняно (Италия, ФИАТ Абарт 500 R3T) – 94 т. (5)
3. Тодор Славов (България, Рено Клио R3) – 85 т. (2)
4. Стефано Албертини (Италия, Рено Клио R3) – 39 т. (2)
5. Марко Синьор (Италия, Рено Клио R3) – 28 т. (1)
6. Андреа Далавила (Италия, Рено Клио R3) – 2 т. (1)
В чешкото състезание, Славов и Филипов ще се изправят срещу трима от своите конкуренти – водачът във временното класиране Рок Търк (Словения, Пежо 207 R3T), заемащият второто място Джовани Ферняно (Италия, ФИАТ Абарт 500 R3T) и неговия сънародник Стефано Албертини (Рено Клио R3).
Освен в Европейският шампионат, Тодор Славов и Добромир Филипов ще се опитат да донесат и първа победа за България в организираният от медийният гигант Евроспорт шампионат IRC. Българите отново са записани в категорията на автомобилите с един двигателен мост, но ще се изправят срещу много по-сериозна конкуренция. Общо 21 автомобила са записани в класа на българите.
„Въпреки сериозните проблеми, които имахме с осигуряването на средствата за старта в Чехия, ние подготвихме автомобилът добре. Имахме малко трудности с него след повредата, която получихме в планинско „Узана”, но момчетата от техническият екип успяха да се спряват отлично. Конкуренцията в Барум ще е по-силна от тази в България, тъй като тук ще стартира Стефано Албертини, който е един от най-силните пилоти на автомобили с предно предаване в Италия. Той ще бъде основната заплаха за първото място, но вярвам, че ще имаме сили да го победим и да запишем трета победа в нашата кампания” – сподели очакванията си преди старта Тодор Славов.
Рали „Барум” е едно от най-трудните състезания в Европа. Отсечките са силно специфични – много неравни, с превали, а средната скорост е много висока.
„Познаваме етапите, въпреки че организаторите са направили доста промени в маршрута откакто карахме тук през 2009 година. Някои от отсечките ще се карат в обратна на посоката, в която ние се състезавахме по тях. Но определено този вариант на ралито ми харесва повече” – завърши Славов.
Освен екипажът на Булбет Рали Тим, в чешкото рали ще вземе участие и още един роден тандем. На старта в Злин с номер 113 ще застанат Екатерина Стратиева и Еди Сивов (Ситроен С2 R2 Max). Двамата участват в шампионата на Румъния през тази година, но рали „Барум” влиза в тяхната програма.
В петък от 8 до 13 часа, ще се проведе официалната тренировка със състезателните автомобили (шейкдаун) преди старта. Първият етап в състезанието е супер специалната отсечка, която ще се проведе по улиците на Злин. Атрактивният етап започва в 22:15 часа българско време в петъчната вечер.
На следващия ден организаторите са предвидили 8 скоростни етапа. Рали „Барум” завършва в неделя, когато състезателите ще трябва да изминат нови шест отсечки. Цялата състезателна дистанция на чешкото рали е 248,48 километра.
Класиране в Европейският рали шампионат за автомобили с един двигателен мост след 6 от 11 състезаня:
1. Рок Търк (Словения, Пежо 207 R3T) – 134 т. (4 състезания)
2. Джовани Ферняно (Италия, ФИАТ Абарт 500 R3T) – 94 т. (5)
3. Тодор Славов (България, Рено Клио R3) – 85 т. (2)
4. Стефано Албертини (Италия, Рено Клио R3) – 39 т. (2)
5. Марко Синьор (Италия, Рено Клио R3) – 28 т. (1)
6. Андреа Далавила (Италия, Рено Клио R3) – 2 т. (1)
7. Урош Петрич (Словения, Ситроен С2 R2) – 0 т. (1).