Четири автомобила напуснаха колоната още след края на първите две скоростни отсечки от 46-ото международно рали България - маратонската Шиндар 1 (34.8 км) и Траянови врата (11.67). Първо извън трасето, но без каквато и да е опасност за екипажа, излезе автомобила Ситроен на Октан Рали Тим, воден от шампиона за миналата година в 2WD Антон Титов.
Преди това двигателят на Стоян Мечков (Скорпион, Ситроен Саксо) блокира в средата на 16-ия километър от старта на етапа. Един завой преди фаталния вираж на 21-ия километър, в който Титов/Мирчев напускат етапа, педала на газта в автомобила на шампионите пропада и те успяват да минат метър в този завой. "На следващия обаче нямахме никакъв шанс", заяви Антон Титов.
Макар колата да не е силно пострадала при излизането от трасето, повредите по нея са такива, че напълно изключват възможността утре екипажът да продължи по системата "рестарт".
Десет километра по-нагоре по трасето пък блокира двигателя на сливенския екипаж Стоян Мечков/Христо Калчев (Ситроен Саксо), като подобно на Титов и Мирчев, двамата също няма да продължат участието си утре. Първото преминаване на Траянови врата все още две "жертви", когато днес беше регистрирано и първото отпадане на екипаж от Хюндай Рейсинг Трофи - Дочо Цвятков/Линда Багерова (Хюндай i20 Купе R1), които на десен бърз завой, след като се чупи кормилния накрайник, излитат в тревата.
Карето на отпадналите допълват Боян Безус/Димо Бозуков (Рено Клио), двигателят на чийто автомобил варненските механици до разсъмване днес ремонтираха. Сега Безус отново има проблем с мотора, който се чупи още на втората скоростна отсечка.
Точно според прогнозите вчера, най-бърз в двете първи отсечки е екипажът Мурат Бостанджъ/Онур Ватансевер (Форд Фиеста R5), който след двете победи на Шиндар и Траянови врата вече води с 32.9 секунди на Рашид ал Кетби/Карина Хеперле (Дуб, Форд Фиеста R5). Българската битка е за третото място, като в двата етапа последователно то беше заемано от Борис Григоров/Ангел Башкехайов (Хоби кар, Ситроен С2 S1600) и Георги Василев/Стефан Добрев (Дианел Рейсинг, Мицубиши Лансър Ево 9), а след двата етапа Григоров води на Василев с 9.3 секунди.