Всички 20 отбори от Висшата лига имат на екипите си букмейкърска компания, спонсорираща клубовете от най-популярното първенство в света.
При седем от тях - Борнемут, Кристъл Палас, Стоук Сити, Съндърланд, Уотфорд, Уест Хем и Уест Бромич, спонсорът е основен и името му стои отпред на фланелката. При останалите надписът е или на гърба, или на ръкава, или на гащетата.
Изследването показва, че букмейкърите са инвестирали 100 милиона евро за година в английския спорт, а впечатляващата сума от 80 милиона е отишла във футбола.
Различните клубове се ориентират и към различен модел на партньорство. Така например Маратонбет е спонсор на Юнайтед за цял свят с изключение на Китай и САЩ.
Още през 2013 година Бодог пък подписва с Арсенал, като по договор „артилеристите" рекламират компанията в Азия. Челси пък има договор с Бетфеър за Европа, но без Британия, Италия и Ейре, където тази функция се изпълнява от Пади Пауър.
Дори неатрактивен отбор като Борнемут пък получава 6 милиона евро на година.
Британските анализатори на пазара констатират изключителния бум на рекламите на букмейкъри във футбола, при положение, че първият такъв спонсор се появява в непретенциозния Фулъм едва през 2002 година, а сега обичайните доскоро бирени компании са изтласкани на заден план.
Тази тенденция от Англия прави още по-странно предложението за промяна в Закона за хазарта, което да забрани рекламирането на букмейкъри и лотарийни игри. Самите футболни клубове, както и голяма част от волейболните и баскетболните отбори, вече заявиха, че подобна промяна ще е пагубна за бъдещето.
Букмейкърите пък биха изтеглили не само рекламата си от страната, но и биха преориентирали пазара си към другите страни, което може да доведе хазната до големи загуби.