Съветът за електронни медии стартира разследване заради употребата на името на ЦСКА в заставките за мача със Славия на „Нова Броудкастинг Груп", както и по време на срещата.
Сигналът е подаден от ЦСКА 1948:
„Нова броудкастинг груп" има права за телевизионното излъчване на мачовете от Първа лига. В анонсираното видео преди мача от първи кръг между отборите на ЦСКА-София и Славия, както и по време на самия мач, бе обявено, че отборът, който играе домакинските си мачове на ст. „Българска армия”, ще се бори за 32-ра шампионска титла и ще празнува 70-годишен юбилей", се казва в обяснението на ЦСКА 1948.
От третодивизионния клуб припомнят, че през юни президентът на БФС Борислав Михайлов заяви, че ЦСКА-София е правоприемник на Литекс.
„През месец юни, т.г., Президентът на Българския футболен съюз Борислав Михайлов обяви, че ЦСКА-София е правоприемник на Литекс. От Европейската футболна централа /УЕФА/ са на мнение, че ЦСКА-София е нов клуб. Самото ръководство на ЦСКА-София призна в официален документ до КАС и УЕФА, че този отбор е Литекс и промяната на името и седалището на клуба е „маркетингов трик“. Нашият въпрос е: Как така този отбор може да се бори за 32-ра титла и да празнува 70-годишен юбилей?”, допълват от ръководството на ЦСКА 1948.